"YA ALLAH, bahawasanya waktu dhuha itu waktu dhuha-Mu, kecantikan ialah kecantikan-Mu, keindahan itu keindahan-Mu, kekuatan itu kekuatan-Mu, kekuasaan itu kekuasaan-Mu dan perlindungan itu perlindungan-Mu. Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah dan jika ada di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar permudahkanlah, jika haram sucikanlah, jika masih jauh dekatkanlah berkat waktu dhuha-Mu keagungan-Mu, keindahan-Mu, kekuatan-Mu dan kekuasaan-Mu, limpahkanlah kepada kami segala yang telah Engkau limpahkan kepada hamba-hamba-Mu yang soleh. Amin."

Kalau Saya dapat RM300

Kalau saya dapat RM300 dari dermawan seperti Safra Shukri tuan punya blog I Need To Blog MySelf, saya akan gunakannya untuk perkara2 berikut:-

1. Saya nak celebrate meriah sikit untuk Ulangtahun Perkahwinan Saya yang Ke-2 pada 18hb Julai ni. Tahun lepas cuma beli coklat n makan together2. Semoga tahun ni boleh lebih meriah dengan budget agak besar sebab dah bertiga.

2. Nak guna untuk persiapan raya terutamanya untuk Muhammad Fakhruddin yang sudah mencecah umur 1 thn 04 bln pada Aidilfitri yang akan menjelma Ogos nanti.
3. Nak hantar kereta ke bengkel. Kereta asik meragam tambah risau nak balik kg Nilai-Phg-Tganu-Phg-Nilai. 

Actually nak buat macam2 lagi, tapi kang tak logik plak. Nanti mesti tuan GA pk pe sengkek sangat kylelina ni..hehehe =) hambe termasuk golongan Miskin Bandar..(istilah yg diberikan untuk yang pendapatan isi rumah RM3000 ke bawah)..

Saya Tag :-

"Murah hati Superwoman yang comel lote ni, Total hadiah RM600 tuh..Ingat senang ke individu biasa nak bagi hadiah gitu2 jer kan.. Kalo saya tak menang pun saya tetap akan doakan Puan Safra ni sihat dan murah rezeki selalu sebab nanti2 boleh buat contest lagi kan..."

Ok..kepada sape2 yang mahukan hadiah wang tunai dari Puan safra, bolehlah klik banner dibawah untuk sertai contest ini.
  
Syarat-syaratnya pun mudah saja.
  1. Follow blog ini dan like fanpage INTBM
  2. Buat satu entri di blog anda bertajuk "Kalau Saya dapat RM300"
  3. Masukkan sekali banner contest dan link kan terus ke GA asal.
  4. Tag 1-3 orang dan encourage dorang utk join sama. 
  5. Submit  link di ruangan komen.
Tarikh Tutup pada 15 Julai 2011.
Boleh klik pada banner untuk turut serta.

No comments: