"YA ALLAH, bahawasanya waktu dhuha itu waktu dhuha-Mu, kecantikan ialah kecantikan-Mu, keindahan itu keindahan-Mu, kekuatan itu kekuatan-Mu, kekuasaan itu kekuasaan-Mu dan perlindungan itu perlindungan-Mu. Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah dan jika ada di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar permudahkanlah, jika haram sucikanlah, jika masih jauh dekatkanlah berkat waktu dhuha-Mu keagungan-Mu, keindahan-Mu, kekuatan-Mu dan kekuasaan-Mu, limpahkanlah kepada kami segala yang telah Engkau limpahkan kepada hamba-hamba-Mu yang soleh. Amin."

Tahun Baru & Gaya Baru

Tahun baru beserta gaya baru. Fakhruddin kna potong rambut dek ayahnya. 
Tapi baik jer budak Fakhruddin ni masa gunting rambut. Tak menangis pun..cuma tertoleh2 nak tengok mesin. Geli agaknya.

Inilah gaya baru Muhammad Fakhruddin. Minat membaca sudah menyerlah.

 eh...kenapa tu sayang..ibu amik gambar pun terkejut..ooo...patutlah..ibu tak cakap.."senyummm..." asal nak bergambar jer..mesti kna sbut "senyum.." sambil kna senyum skali..=) lepas snap mesti die nk tgk hasilnya kat h/set atau kamera.ohh...anakku sayang.

No comments: