"YA ALLAH, bahawasanya waktu dhuha itu waktu dhuha-Mu, kecantikan ialah kecantikan-Mu, keindahan itu keindahan-Mu, kekuatan itu kekuatan-Mu, kekuasaan itu kekuasaan-Mu dan perlindungan itu perlindungan-Mu. Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah dan jika ada di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar permudahkanlah, jika haram sucikanlah, jika masih jauh dekatkanlah berkat waktu dhuha-Mu keagungan-Mu, keindahan-Mu, kekuatan-Mu dan kekuasaan-Mu, limpahkanlah kepada kami segala yang telah Engkau limpahkan kepada hamba-hamba-Mu yang soleh. Amin."

Contest - Up Traffic?

Sunyi jer bila aku tengok blog aku nih..sebab blog ni baru ker sebab aku memang tak pandai nak tarik traffic(memang tak pandai pun hehehe). Bila jenguk blog2 otai tersangatlah meriah dan masyhur nyer.So, aku ingat aku nak up skit traffic kat sini ngan join contest yang aku wat.. Bley ker camtuh...

Nanti aku pikirkan dulu contest yang macam mane and hadiah ape yang aku bley (ops..mampu) tawarkan. Hohoho.

3 comments:

Jejaka Terhangat said...

kena slalu buat blogwalking..contest pon membantu gak..kalau bleh contest tu biar yg simple2..bese contest taruk gambar ramai org juin..=)

KyleLina said...

TQ Jejaka Terhangat. Info sgt membantu sy yang kurang ilmu ni..=)

AtieAbid said...

xpe..nanti lama2 mesti dapat ramai kawan..betul kata jejaka terhangat tu..kena rajin blogwalking. kalo kylelina wat contest nti mesti saya join..heheh